نازی زینبنازی زینب، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

****میوه دل مامان و بابا****

آتلیه روناک

1391/11/18 12:16
نویسنده : مهربون
5,920 بازدید
اشتراک گذاری

بلاخره بعد از یک ماه عکسات حاضر شد........ماه پیش درست 10 روز قبل از تولد یک سالگیت بردمت روناک .........البته یه کمی عجله ای شد واسه همین از یکی از عکسات خیلی راضی نیستم(بعدا میگم کدوم)......دلم میخواست زودتر واسه روز تولد عکسا آماده بشه اما گفتن 1 ماه طول میکشه........خلاصه این 1 ماه هم گذشت و عکسات به دستمون رسید......

 

عاشق این عکستم:

 

 

 

این عکسا فتوشاپ نشده است.....جلوی این عکست یه کیک تولد مونتاژ شده:

 


اون عکسی که به نظرم افتضاحه اینه......اولا اینکه کفشاتو یادم رفته بود با خودم بیارم ،درثانی قرار بود با فتوشاپ روبان پشت لباس و پمپرزت محو بشه که یادشون رفته بود این کار رو بکنن و لطف کردن همین شکلی چاپ زدن...عصبانیعصبانی:

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
19 بهمن 91 8:33
مگه میشه باوجود همچین خوشگل خانمی عکسی بد بشهنازی تپلی خوردنی بامزه
گرل
19 بهمن 91 8:37
سلام گلم برای تقویم چهاربرگ دست کم باید پنج یا شش تا عکس خوب و باکیفیت بفرستید
اگر دو تا تقویم چهار فصل می خواهید یعنی باید نزدیک ده تا دوازده تا عکس بفرستید و اسم کودک و تاریخ تولدش هم بگید تا تو تقویم ذکر کنم.. اگر نمونه کارهای من پسندت هست که بگو کدومشو میخوای اگر نه طرح مورد نظر خودت رو بگو همون طوری طراحی می کنم... راستی من به وبلاگ زیر نقل مکان کردم
بیا اونجا
http:www.baby-graphic.niniweblog.com
مثلا همین عکسهای اتلیه ای ناز دخترت خیلی قشنگ هستن و برای تقویم خیلی ناز میشن
میام وبتون

زهرا مامان مه سما
21 بهمن 91 0:23
وایییییییییییییییییی سحر چقدر عکس اولش قشنگه عاشقتم زینب قشنگم
ممنون زهرای مهربونم

جیران
21 بهمن 91 7:41
سلام
عکساش قشنگ شده
اتفاقا اون عکسی که کفشاشو یادت رفته پاش کنی خیلی طبیعی تر شده.به نظرم این طوری بهتره.
ممنون

شیما مامان درینا
21 بهمن 91 9:31
عزیز دلم ممنون که به ما سر زدی عکسای دختر کوچولوتون خیلی عالیه ایشالا سلامت باشه همیشه و تولد 120 سالگیشو کنار همدیگه جشن بگیرین
ممنون شیماجون.....لطف کردی عزیزم

مامان زینب خانوم
21 بهمن 91 14:59
وای چه خوب شد بردیش خیلی قشنگ شده عکسهاش
اونیم که خودت خوشت نمیاد نمیگفتی ما اصلا متوجه پوشکش نمیشدیم... پاهاشم لخته قشنگه... مبارکت باشه تپلوجونم
پس اون تیکشو حذف کنم!!!!ههههههه

لیدا مامان برسام
23 بهمن 91 2:17
ای جونم فدای اون ژستات بشه عزیز دل خاله خوشگل منننننننننن
گرل
23 بهمن 91 14:36
سلام مامان زینب جون من دوباره با نی نی وبلاگ دچار مشکل شدم و نقل مکان کردم یه جای دیگه بیایید این وبلاگم
الناز مامان بنیا
1 اسفند 91 13:20
خیلی ناز شده عکساششششششش ای جانم
خواهر فرناز
2 اسفند 91 11:42
سلام
مامانی
من آدرستون را گم کرده بودم با کلی سرچ بالاخره پیداتون کردم
الان من
عکسای زینب جونم ناز شده
ولی غصه نخور طبیعی شده عزیزم
آخی مرسی عزیزم.....من لینکت میکنم تو هم بکن

جشنواره بزرگ تولید صداهای صوتی
15 اسفند 91 13:14
دوست بزرگوار مهربون عزیز برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم . از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.
صفورا مامان آوا
21 اسفند 91 12:00
عزیییییییزم خیلی عکساش خوشگل شده
زهرا
6 شهریور 92 20:38
سلام مامانی مهربون من تازه به وبلاگ شما رسیدم (بعد کلی گشت و گذار!) ماشالله چه دخمل ناز و خوردنی دارید خدا حفظش کنه عکساش هم به نظر من همشون عالی و خوشگل هستن لباس اون عکسی هم که میگید بده خیلی بامزست ومن هر عکسی از نی نی ها تو این سن دیدم پمپرزشون معلوم بوده و خیلی هم طبیعیه به نظرم کلمه افتضاح رو از رو پست بردارید تا بعدا گل دخملمون ناراحت نشه البته این نظر منه و خودتون هرچه صلاح میدونید بوسسسسسسسسس محکم برای جیگر طلا
مامان فاطیما
18 بهمن 92 3:03
فرشته ی آسمونی