نازی زینبنازی زینب، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

****میوه دل مامان و بابا****

عقب گرد....

1391/12/18 21:29
نویسنده : مهربون
1,442 بازدید
اشتراک گذاری

میدونم خیلی غیبتم طولانی شده بود .....آخه چکار کنم دیگه اجازه نمیدی ازت عکس

بگیرم......مجبورم با فیلم خاطراتت رو ثبت کنم........از کجا برات بگم مامانی؟از دویدنت مثل

فشنگ از این سر خونه به اون سر؟از حرفای شیرینت؟از بوس کردن و بوس دادنت.....؟از

روابط بالای اجتماعیت؟از......؟دخترم نمیخوام اینجا از کارهایی بنویسم که دیر یا زود هر بچه

ای انجام میده.......اومدم بهت بگم دیوونه وار عاشقتم.......گاهی نمیدونم احساسمو چطور

بهت نشون بدم؟نهایت کاری که میتونم بکنم اینه که تو آغوشم

فششششششااااااااارتتتتتتتتت بدم که جیغ بزنی.....هیهیهیهیهیهیهیهییینیشخندنیشخندنیشخند

اینم نازی جیگرم در اون حالکلافهگریهگریه

 

این عکسا اواخر ماه 5 دخملی هست.......بعداز حدود یک سال از آتلیه دراومد.......مربوط به نامزدی دایی سعیده:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ملیسا و مهدیس
18 اسفند 91 21:35
سلام عزیزم با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟؟؟؟خبرم کن
بلههههه....باکمال میل

زهرا مامان مه سما
18 اسفند 91 23:25
وووووووووووووووووییییییییییییییی بخورم من دختر نازمو هزار ماشالله
nasema
20 اسفند 91 20:43
سلام دوست عزیز جهت سفارش تقویم برای نی نی خوشملت زود بیا پیش من باکیفیت و خوشمل باهر طرحی که دوست داشته باشی و تحویل فوری فقط 2000هزار تومان یک هدیه ی ماندگار واسه نی نی شما منتظر حضورگرمت هستم
صفورا مامان آوا
21 اسفند 91 11:57
عزیز دل خاله خیییییییلی شیرینی
راستی لباسش خیییییییلی تک و خوشگله از کجا گرفتی؟
عزیزم از برج آلتون مشهد......قابل شما رو هم نداره

مامان زینب خانوم
22 اسفند 91 13:18
عزیزم خیلی قشنگه عکسهاش دوباره بردیش آتلیه؟کجا بردی؟دکور نداشت؟چند گرفت؟؟؟؟راضی بودی؟؟؟
عزیزم این عکسا واسه 5 ماهگی زینبه.....بردمش پیش یکی از دوستام....آتلیش دانشجویه......هر عکسش 20 در 30 رو شاسی 25 گرفت

مامان یاسمین زهرا
23 اسفند 91 17:51
خیلی قشنگ بودن خیلی
ممنون عزیزم

خواهر فرناز
2 فروردین 92 11:28
عیدتون مبارک
خواهر فرناز
2 فروردین 92 18:09
عزیزم رمز را براتون تلگراف کردم
راستی من شما را لینک کردم

ممنون گلم ....منم لینکتون کردم

مهبا
2 خرداد 92 1:55
ناناز خاله دوست دارممممم
مامانی فری
11 مرداد 92 2:58
سحرجون یادی از ما نمیکنی چه عکسهای قشنگی کدوم اتلیه رفتی بچه های مشهد همشون عکساشون مثل همه چون فقط روناک خوبه ولی این عکسها فکر کنم روناک نیست یه اتلیه خوب میخوام اگه سراغ داری ممنون میشم
عزیزم آتلیه خصوصی رفتم......اسمش المان هست خواستی بگو شمارشو برات بذارم.....