نازی زینبنازی زینب، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

****میوه دل مامان و بابا****

و اما 1 سالگی.......

1391/11/8 16:19
نویسنده : مهربون
1,184 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم کاملا راه افتاده دیگه..........باید برم واسش یه جفت کفش درست و حسابی بخرم.....آخه ماشالا سنگین شدی جیگرم...........دیروز بردمت بهداشت تا واکسن 1 سالگیتو بزنم همونجا قد و وزنتم گرفتن......

قدت: 79 

وزنت:12

 

اونا گفتن عالیه اما من خودم از وزنت راضی نیستم آخه 2 ماهه رو این وزن موندی........!!!!

بریم سراغ عکسای خوشگلت:

نوعشق منی

 

بعدا نوشت: فکر میکنم منم باید کم کم به فکر رمزدار کردن مطالب بیفتم......واقعا آدم تو این محیط مجازی هم از شر انسانهای بی فرهنگ نمیتونه درامان باشه........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

زهرا مامان مه سما
9 بهمن 91 7:22
ووووووووووویییییییییییییییی فدای اون مایوی قشنگت عزیزم

هزار ماشالله سحر جونم قد و وزنش خوبه اسفند براش دود کن مه سما که دوماهه روی همون 8700 مونده نمیدونم دیگه چیکار کنم که این وزنش بیاد بالا امروز چکاب داره دعا کن وزنش اومده باشه بالا
آخه دوماهه 12 مونده.....بلاخره باید رشد کنه....باید ببرمش آزمایش

الناز مامان بنیا
9 بهمن 91 15:30
هزار ماشاله خیلی ههم خوبه خیلی هم نازه این عسل
ممنون گلم نظر لطفته.....

طلا
11 بهمن 91 17:49
دخترتون خیلی ملوسه. خدا نگهش داره براتون
ممنون....نظر لطفتونه

یک گل زیبا
14 بهمن 91 9:19
ماشالله خیلی بامزه و خوشگله
خدا ببخشه بهتون
دوست دارم با هم آشنا بشیم ولی من وبلاگ ندارم
سلام....ممنون....بازم به ما سربزنید تا بیشتر باهم آشنا بشیم....

فکر
16 بهمن 91 14:06
وای خدا عاشق نی نی های مو مشکیم.>..
ایشالا خدا یه دونه بهت بده.....منم خیلی دوست داشتم نی نیم موهای پر و مشکی داشته باشه

خاله فیروزه
17 بهمن 91 18:55
یک ساله شدنت مبارک باشه خوشگل خانم...120 ساله بشی گلم
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
19 بهمن 91 8:32
ماشااله عزیزم خوشگلم. با تاخیر تولد یکسالگیت رو تبریک میگم. انشااله یه عمر سالم و سلامت و موفق باشی و در کنار مامان و بابای مهربونت زندگی خوبی داشته باشی. خیلی وقت بود نتونسته بودم بیام پیشت و الان از همه چی شگفت زده شدم ماشااله تپلی تر و خوش قد و بالاتر هم شدی.ماشااله
ممنونم عزیزم.....خیلی خوشحال شدم بهمون سرزدی.....

مامان زینب خانوم
21 بهمن 91 15:00
ووووی خوشبحالت خیلی وزن و قدش خوبه فکر نمیکنم زینب اصلا به این حدودها برسه
1 سالگیت مبارک عزیزدلم
ممنون دوست خوبم...

صفورا مامان آوا
21 اسفند 91 12:02
من یادم نمیاد وبلاگتو قبلا دیده باشم اما عکس زینب جوونو دیده بودم شاید تو نی نی بافت بوده شایدم خیلی وقت پیش وبلاگتو دیده بودم به هرحال لینکت کردم الان
منو لینک کردی یادت نیست.....

صفورا مامان آوا
21 اسفند 91 12:02
از دست آدمای مذخرفم حرص نخور الکی همه جا پیدا میشن فداااااااای اون عکسای لختیش بشم من
ممنون دوستم