نازی زینبنازی زینب، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

****میوه دل مامان و بابا****

نی نی و مامان ورزشکار!!!!!!

1391/6/19 21:53
نویسنده : مهربون
649 بازدید
اشتراک گذاری
سلام مامانی......ماه رمضون داره تموم میشه اما من با همه تاخیرش بهت اولین رمضون عمرتو تبریک

 میگم......راستش از اونجایی که اذان مغرب رو خیلی دیر میگن و من هم امسال توفیق روزه گرفتن نداشتم گفتم 

از موقعیت استفاده کنم و چون مردم روزه ان و کمتر میان پارک بانوان من عصرها از این خلوتی استفاده کنم و 

برم ورزش بلکه یه کم از این خپلی دربیام!!!!!!!البته بگم این تصمیم بزرگ کبری فقط یه روز به مرحله عمل رسید 

و من و شما باهم رفتیم پارک بانوان و کلی بدو بدو و ورزش کردیم......خیلی خوش گذشت...... و عکسهایی 

از اون روز تاریخی هم گرفتم که بگم چه اراده قوی ای داشتم ههههههههههه


ما اینیم دیگه!!!!!

آپلود عکس کوچولوهای فارسی آپلود عکس کوچولوهای فارسی

آپلود عکس کوچولوهای فارسی


عاشق این آبا و گلای رنگارنگ پارک شده بودی.....تا حالا خودتو اینطوری از تو کالسکه خم نکرده بودی و یه چیزی رو اینقدر کنجکاوانه تماشا کنی.....منم کلی از این کنجکاویت خوشم اومده بود....


آپلود عکس کوچولوهای فارسی آپلود عکس کوچولوهای فارسی آپلود عکس کوچولوهای فارسی


آپلود عکس کوچولوهای فارسی

بعد ورزشم دوتایی باهم یه دوش آب گرم گرفتیم که خیلییییی چسبید....

آپلود عکس کوچولوهای فارسی آپلود عکس کوچولوهای فارسی


آپلود عکس کوچولوهای فارسی

اینم میذارم چون خیلیا این کارتو دوست دارن بجز....!!!


آپلود عکس کوچولوهای فارسی

آپلود عکس کوچولوهای فارسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)