نازی زینبنازی زینب، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

****میوه دل مامان و بابا****

بلاخره زینبو کشف کردی!

1391/6/25 21:42
نویسنده : مهربون
562 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز داشتم تو آشپزخونه خونه مامان جون ظرف میشستم و تو هم تو آشپزخونه طبق معمول با کفگیر و ملاقه سرگرم بودی........تا اینکه طبق معمول همیشه هوست کرد باز دستتو به یه چیزی بگیری و بلند شی و این بار اجاق گاز رو انتخاب کردی(دعوام نکنید میدونم خطر ناکه!!!!!)تا برگشتم نگات کنم دیدم با تعجب زل زدی به عکس ماه خودت تو شیشه فر........نمیدونم چرا اینقدر تعجب زده شده بودی......صدات کردم وباز با تعجب از تو شیشه فر به منم نگاه کردی.......!

کم کم از حالت تعجب دراومدی و انگار با زینب کوچولوی داخل فر!دوست شدی.......فکر کنم خیلی هم دوسش داشتی آخه داشتی بوسش میکردی!

انگاری مامانتم از تو فر بیشتر دوسش داشتی.....آخه وقتی باهات صحبت میکردم کلی از دیدن من خوشحال میشدی!

از دیدن منم خوشحالی

خلاصه از اینکه زینب جونو پیدا کرده بودی خیلی هیجانزده بودی و من مثل همیشه از دیدن شیرینی های تو سیر نمیشدم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

صفورا مامان آوا
13 مهر 91 8:20
عزییییییییییییزم خییییییییییلی ناز شده مردم از خنده از کارش
رمزو خصوصی گذاشتم
ممنونم رمزو گذاشتی