نازی زینبنازی زینب، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

****میوه دل مامان و بابا****

دوباره سیسمونی

1391/8/8 11:40
نویسنده : مهربون
5,473 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم عکسای سیسمونیت چند روز بعد از گذاشتنشون دیگه باز نشدن.......خیلی از دوستای نی نی سایتی و فامیل دوست داشتن ببینن اتاق شما چطور چیده شده........اما من وقت نکردم چون حسابی سرم مشغول شما بود........اما امروز این فرصت پیش اومد تا عکساتو دوبار آپلود کنم و تو وبلاگت بذارم......

 

 

 

وای خسته شدم.......بقیه اسباب بازیای ویترینشم از دور مشخصه.....خیلی اسباب بازی براش نخریدم تا بعد باهم بریم بخریم......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

عروسک خانوم
8 آبان 91 11:50
خیلی خیلی جیگر بود
مرسی مامان با سلیقه
قربونت بشم نظر لطفته

مامان سونیا
8 آبان 91 13:50
خیلی زیبا و عالی بود ما شاالله به این سلیقه دخملی هم خیلی ناز و خوشگله خدا حفظش کنه به ما هم سر بزنید مامانی
نيمفادورا
8 آبان 91 13:51
خيلي ناز بود. مخصوصاً حالا كه به دنيا اومده و ازشون استفاده كرده. هيچم قديمي نشده واقعاً مي گم. اگه الان مي خواستم برم خريد خيلي از اينهايي كه شما گرفتي توي انتخاب هاي اولم بود.
فقط كاش مي فهميدم سقف رو چطور درست كردي!!! يه حدسايي مي زنم ولي شما كه يه بار انجامش دادي بگو...[h

سقف کار دیزاینر هست عزیزم




taraneh
8 آبان 91 13:51
kheiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii mobarakesh bashe, ziba o ba salighe
ناهید
8 آبان 91 13:54
خیلی زیبا بود درست مثل دختر گلت

تشکر گلم

آرام
8 آبان 91 13:55
خیلی قشنگ بود ممنون مامان مهربونش ایشالا سالیان سال 3 تایی در کنارهم از زندگی لذت ببرید
لی لی از نی نی سایت
8 آبان 91 14:02
خیلی قشنگ بود به خوشی استفاده کنه بوووووووووس
سعيده مامان آرين
8 آبان 91 14:14
خيلي زيبا و شيك بود. اتاقشم خيلي آرامش بخشه مباركش باشه.
جیران
9 آبان 91 7:42
سلام عکسای کوثر رو دوباره آپلود کردم.
مامان زینب
9 آبان 91 10:17
وای خیلی اتاقش قشنگ بود عزیزم خیلی باسلیقه بود بخصوص از سقف و پرده هاش خیلی خوشم اومد مبارک زینبی باشه و انشالا از همش به خوشی استفاده کنه
topolilop
9 آبان 91 18:09
خيلي اتاقش با مزه بود و مخصوصا سقفش. خيلي دوست داشتني و با سليقه چيده شده من كه ذوق زده شدم.
فاطمه
17 آبان 91 11:18
سلام خیلی سیسمونی نازی برا زینب جون خریدی مبارکش باشه انشاله همش به شادی باشید از طرف من وفرناز ببوسیدش
عاطفه
17 آبان 91 22:29
سلام عزیزم.سیسمونی خیلی نازی بود.خوش بحال زینب کوچولو با این مامان با سلیقه.
راستی سقف اتاقشو چه جوری این جوری کردی؟انگاری واقعا آسمونه
این بوس برای زینب نااز
سلام....ممنون از لطفت عزیزم....سقف کار دیزاینر هست......

سپیده
24 آبان 91 1:17
سلام خانمی. چه سیسمونی زیبایی. دوست داشتید ثبتش کنم
http://koodakeman91.niniweblog.com/
بفرمایین عزیزم

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
27 آبان 91 8:58
سلام عزیزم عکس های سیسمونی خیلی قشنگن تو وب کودک من دیدم . ببخشید ی سوال دارم ؟ میتونم بپرسم اون لباس زینب جون که طرح هنددوانه است رو از کجا خریدین آخه خیلی دنبالش گشتم خیلی جاها ندارن ...
ممنون میشم اگه جواب بدین...
به ما هم سر بزنید.
سلام عزیزم.....از نمایندگی های آشور میتونین بخرین.......هرجا لباس زیر بچه با این مارک دارن پیدا میکنین.....

الهه
17 دی 91 8:19
خیلی زیبا، خدا ببخشه بهتون
سمیه
25 بهمن 91 10:22
سلام خیلی سیسمونی قشنگی بود فقط یک سوال می خواستم ببینم سرویس خوابشو از کجا خریدین؟ چه مارکی هست؟

سفارشیه......دادم ساختن

رز
11 اردیبهشت 92 13:21
سلام ببخشسید سقف اتاقتو چی کار کردی تو رو خدا بگو
عزیزم کار دیزاینر هست.....با ام دی اف کار کردن

باران
18 اردیبهشت 92 11:40
سلام من خیلی از این سیسمونی دخمل نازمون خوشم اومد واقعا مامان با سلیقه ای دارن ایشون مخصوصا از ایده ای که برای سقف اتاق استفاده کردید خیلی خوشم اومد چطور اینکارو کردید؟؟؟؟؟