نازی زینبنازی زینب، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

****میوه دل مامان و بابا****

جشن دندونی...

1391/8/9 23:02
نویسنده : مهربون
1,274 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقت بود منتظر مروارید کوچولوت بودم......فکر میکردم زودتر از اینا ببینمش.....آخه از 3 ماهگی با حرص و ولع همه چیزو گاز میزدی و حتی گاهی خیلی غر غرو میشدی........دیگه داشتم نا امید میشدم آخه 9 ماهت شده بود.....از یه طرف میگفتن دندون بچه هر چی دیرتر دربیاد بهتره،از یه طرف بعضیا میگفتن دیر دراومدن دندون نشونه کمبود کلسیم هست.........خلاصه که دندونت نه خیلی دیر اما دیر دراومد.......خداروشکر نه تب کردی و نه اسهال شدی و نه وزنت کم شد.....حتی آب دهنتم جاری نشد.......

خلاصه خونه مامان جون برات آش دندونی درست کردم(دست پخت مشترک من و بابا مهدی)که خیلی خیلی خوشمزه شده بود.........خیلی شلوغش نکردم.....یه جمع محدود با یه پذیرایی مختصر.....اما کلی خوش گذشت.......

ز

بازم همین لباس خوشگلتو تنت کردم آخه 80 تومن پول خورده فقط یه بار تنت کردم.....حیفم میاد خب!!!!!

 

ی

دلم میگیره وقتی کله کچلتو میبینم.......گریهآخه چرا بابایی این کارو کرد؟؟؟؟؟

نبناز

وقتی بهت میگیم ناز نکن خودتو این شکلی میکنی و چشاتو میبندی......دلمون ضعف میره با این نازتمژه

 

خسته نباشی دختر مهربونم.....هزارتا بوس واسه اون نگاه خوشگلتماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

جیران
10 آبان 91 12:34
سلام مبارک باشه اولین دندون دخملت
یاس نقره ای
10 آبان 91 12:40
ماشاالله چه دختر نازی من یکی که عاشق لباس صورتیشو سیسمونیش شدم،معلومه مامانشم خیلیییییییی با سلیقه است خدا برا هم نگهتون داره ممنون که به ما سر زدید
ل
10 آبان 91 19:10
حيف اين همه سليقه و سيسموني !
اين چه اسميه !

باعث افتخارمه.....هم خودش هم اسم زیباش.......فقط زینب جونم لایق این سیسمونی بود




جیران
10 آبان 91 22:17
متاسفم برای "ل"
زینب ،اسم به این زیبایی که انسان را یاد بهترین بندگانش می اندازد.سحر جان من از ته دل بهت تبریک میگم که اسمی به این زیبایی برایش برگزیدی.....
مهم نیست جیران جون.....خدا به همه معرفت بده

خاله فيروزه
14 آبان 91 9:11
هم خودت خوشگلي هم اسمت عزيزم رويش اولين مرواريدت هم مباركه
صفورا مامان آوا
22 آبان 91 11:42
به به چه لباس خوشگلی پوشیده خیلی شیرینه رمزو خصوصی گذاشتم