نازی زینبنازی زینب، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

****میوه دل مامان و بابا****

موهای زیبای زینب ......

1391/8/11 12:51
نویسنده : مهربون
1,116 بازدید
اشتراک گذاری

یادش بخیر ....درست چند روز قبل از عملیات کچل کنون شما من این چند تا عکس زیبا رو ازت گرفتم.......اونموقع اصلا فکرشو نمیکردم باید با این موها به زودی خداحافظی کنم.......اون روز واسه انتخاب واحد با من اومده بودی.......درست 8 ماهت بود......بعد که باهم اومدیم تو اتاق بابایی تا یه کم استراحت کنیم من این عکسا رو از شما گرفتم.......امیدوارم زودتر موهات مثل اولش بشه.......

جانجوجه نازمعشقمسعزیزم

 

اینجا دیگه خسته شدی ...... اخم کردی و میخوای دوربینو از دستم بگیری

 

غ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خانوم مهندس
11 آبان 91 21:11
آخی خوب اینقدر مخالف بودی نمیذاشتی کوتاه کنه
تازه هوام اینقدر سرد شده مواظب زینبی باش

خام شدم خواهر.....!!!

مهدیه
14 آبان 91 10:18
سلام
چه نی نی نازی دارین!
چشماش خیلی قشنگه!(چشم من شور نیست ها!)
خدا براتون نگه داره!
ممنون مهدیه جون.....چشات قشنگ میبینه

امیرحسین کوچولو و آبجی بزرگه
15 آبان 91 15:50
آخی چرا موهای خوشگلش را ازش گرفتی مامانی
خواهر فرنازجان
22 آبان 91 19:34
ممنون چشماتون قشنگ میبینه بازم به ما سر بزنید خوشحال میشیم
هنگامه
27 آبان 91 19:41
سلام چه دختر نازی و چه وسایل با مزه ای . اگر مایلید من را با نام شهر دختران لینک کنید.وبعد خبر بدید با چه اسمی لینکتون کنم.بازم می گم خیلی دختر نازیه.ماشاالله

مرسی گلم......