نازی زینبنازی زینب، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

****میوه دل مامان و بابا****

کودک من.....

1391/8/23 13:35
نویسنده : مهربون
910 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی به گذشته برمیگردم......یاد آن روزهایی که زندگیم فقط یک عضو داشت و خودم بودم و خودم......چه اضطرابی آن روزها در وجودم موج میزد.....از اینکه مرد زندگیم که باشد و چه باشد.....اصلا آیا زندگیم مشترک خواهد شد یا در تجرد باقی خواهم ماند.......آن روزها هرگز به داشتن تو فکر نمیکردم.......فکر تو از خیال من فاصله ای طولانی داشت........چه میدانستم شاید 5 سال بعد زندگیم ،نه بلکه قلبم به تکه سوم تقسیم خواهد شد و در آغوشم روز و شب در حال تپش خواهد بود.........

نگاهت معنای زندگیم شده و لبخندت تمام شور و عشقم..........

به زندگی نگاه کن فرزندم و در همه حال به آن لبخند بزن تا با تو بخندد........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خواهر فرنازجان
24 آبان 91 19:27
سلام وای که چه قدر شنل زینب جون خوشکله وبهش میاد مبارکش باشه
اگه دوست دارین تبادل لینک کنید برام پیام بذارید ممنون
ممنون گلم این شنل و کلاه و یه کلاه و شالگردنه ست هم رو مامانم واسه سیسمونی زینب بافتن......هرکی دیده خوشش اومده

شىما
25 آبان 91 6:12
سلام
گلم
ماشالا به دخترتون اولا
دوما مىخاستم ببىنم روروىکشو نمىفروشىم.منم مشهدم
سلام عزیزم....ممنون به ما سرزدین.....هنوز داره ازش استفاده میکنه گلم....شرمنده

سپیده
27 آبان 91 8:31
با تشکر . ثبت شد http://koodakeman91.niniweblog.com/
ثمین
6 آذر 91 12:46
سلام عزیزم! نمیخواین در مسابقه دنیای نفیس شرکت کنید! تا امشب وقت دارید فقط! منتظرتون هستم!