نازی زینبنازی زینب، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

****میوه دل مامان و بابا****

بیمه اش کردم به نامت یا حسین.....

1391/9/6 21:04
نویسنده : مهربون
1,538 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم دهه اول محرم هم گذشت و تو اولین محرم زندگیتو تجربه کردی و با

حضور در روضه های اباعبدالله و سیاهپوش کردنت بیمه آقا کردیمت......

واست یه دست لباس سقایی هم خریدم.......همیشه آرزو داشتم یه روز یه نینی

داشته باشم و تو ایام محرم از این مدل لباسا تنش کنم و با خودم ببرمش مجالس عزاداری ......اونجا بهش شیر بدم و تو اون فضا در آغوش بگیرمش....خدایا شکرت که به

آرزوم رسیدم....

این جعبه لباس سقایی که بعداز خریدنش دادم بهت تا خوب نگاش کنی.

 

 

دقربونت بشمروضه

اینجا هم داریم میریم روضه.....این پرده سیاه رو هم واسه خونه خودمون خریدیم......خیلی دوست دارم تو خونم مجلس عزای امام حسین بگیرم امیدوارم زودتر قسمتم بشه......نمیدونم چطور بهت بگم زینب اما مامانت عشق عجیبی به امام حسین داره.....شاید اینجا مجال و محل گفتنش نباشه.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

جیران
6 آذر 91 19:46
سلام
قبول باشه عزاداری ها
دقیقا من هم یه همچین حسی برای نی نیم داشتم.
از شما هم قبول باشه......

خواهر فرنازجان
6 آذر 91 19:56
سلام خاله چه قدر با این لباس ناز شدی انشاله صاحب اسمت محافظت باشه
ممنونم عزیزم

مامان زینب خانوم
6 آذر 91 20:32
ای جونم سقاکوچولو
کاش میدیمت یه بوس آبدار میکردمت
واقعا خداروشکر ...
راستی سحر فونتهای وبلاگت بهم ریخته است بعضیهاش خونده نمیشه

مرسی دوستم......وای چرا بهم ریخته؟من نمیفهمم .....چکار کنم درست بشه؟؟؟