نازی زینبنازی زینب، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

****میوه دل مامان و بابا****

ماه 12

1391/10/9 13:03
نویسنده : مهربون
1,107 بازدید
اشتراک گذاری

زینب جونم حسابی بزرگ شدی.......تو این دو ماه آخر حسابی زبر و زرنگ شدی و کارهای جدید یاد گرفتی....

وقتی من یا بابایی میخوایم نماز بخونیم زودی میای طرف مهر و تند تند میگی اپر اپر(الله اکبر)اینو بابایی باهات تمرین کرد تا یاد گرفتی، و جالب اینجایه که با آهنگ اذان بهت یاد دادن و تو هم با اون صدای نازک و ظریفت با همون آهنگ یه اپر کشیده و خوشگل میگی.......حتی زمانی که صدای اذان پخش میشه تو هم با آهنگ باهاش همراهی میکنی........

جدیدا یادگرفتی و الو میکنی....گوشی تلفن،موبایل،تلفن بازیت.....هرکدومو بهت میدیم و میگیم الو کن میذاری دم گوشت و سرتو مثل یه خانم باکلاس روش کج میکنی.......

شروع تمرین ایستادنت با ذکر "یاعلی" و " علی جان " بود.....وقتی میخواستم بلندت کنم رو پاهات بایستی میگفتم یاعلی ........حالا خودت یاد گرفتی و با من میگی "علی" ......یه روز که منو بابایی داشتیم فیلم نگاه میکردیم تو دستتو از صندلی گرفتی و بلند شدی بعد دستاتو ول کردی و تند تند رو به من نگاه کردی و گفتی علی علی علی علی علی.......اونجا بود که من و بابایی برات غش کردیم و واقعا اشک تو چشام حلقه زد.....

یه کار خیلی خیلی شرینی که یادت دادم دعا کردنه.......تا بهت میگم واسه مامانی دعا کن دستای خوشگل و تپلتو میگیری کنار هم رو به آسمون ...... آخ که این کارت همه  رو دیوونه کرده......اوایل وقتی دعا میکردی بعدش میگفتم الهی آمین و تو دستتو به صورتت میکشیدی اما نمیدونم چرا دیگه این کار رو نمیکنی......اما همینم عشقه.......

خلاصه اینکه خیلی جیگر شدی.....اینا یه قسمت از کارای تو بود که بیشتر از همه کارات دوست داشتم.....وگرنه خیلی شیرین کاریای دیگه هم بلدی .......الهی دورت بگردم دخترم دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الناز(مامان بنیا )
9 دی 91 15:29
ای جان جه دختر نازی دارید مرسی سر زدید ادرستون بزارید که لینکتون کنم نه تلشو در نمیاره از بجکی عادتش دادم
ممنونم به من سر زدین......منم لینکتون میکنم.....منم از بچگی به سرش تل میزدم ولی تازگی دیگه نمیذاره نمیدونم چرا!!!!!

جیران
10 دی 91 13:22
آخیییییییییییییییییییییی
الان دیگه اوج نمکشه...تنبل خانوم پاشو یه شب بیا جلسه دخملتو ببینیم...خونه آقای حبیبی.هرشب خواستی بیای بهم خبر بده.
عزیزم ممنون.....خونه آقای حبیبی دو شب اومد زینب جلسه رو آباد کرد!!!!!منم از جلسه اومدن توبه کردم.....ایشالا هر وقت خواستم بیام خبرت میکنم.

خواهر فرناز
14 دی 91 13:57
مامانی سلام
میخواستم جلوحلو بگم تولد گل دخترتون مبارک
الهی 120 ساله بشی

ممنون عزیییییییییییزم......

مامان زینب خانوم
16 دی 91 11:43
ای شیطون چه دخمل مومنی شدی....
زینب ماهم مهر میذتاره رو پیشونیش...مثلا الله میکنه... چقدر اینها وروجکن...
تولدش کی سحر؟
26 دی ماه عزیزم

دیزنی
16 دی 91 17:59
سلام باید عکسهاتون و اسم مدلی که انتخاب کردین رو برام ایمیل کنین. ادرس ایمیل رو تو پست اول گذاشتم
مامان مهتا
26 دی 91 13:24
زینب جان عزیزم تولدت مبارک ایشالا صد ساله بشی عزیزم
ممنونن دوست عزیز